Chodź i zobacz - Wakacje z Bogiem 2016

DZIEŃ nr 1

Nasze Wakacje z Bogiem rozpoczęliśmy Eucharystią. Następnie Kościelisko, 7 km od Zakopanego. Dziś prawie cały dzień spędziliśmy w autobusie. Prawie 500 km, aby z okna naszego domu widzieć giewoncki krzyż. Wyobrźcie sobie, autobus pełen ludzi, chipsy, ser, paluszki, kanapki, sałatki i całe menu młodego podróżnika - maaaaaaaaaaatkoooooooooo!!!. Po przyjeździe na miejsce pyszna obiado-kolacja i spotkanie organizacyjno-integracyjne. Teraz uczestnicy śpią - mamy taką nadzieję. Jutro, jeśli pogoda nam dopisze ruszamy w Dolinę Kościeliska.

ZDJĘCIA - DZIEŃ I

DZIEŃ nr 2

Woda... w nocy. Woda... z rana. Woda... w południe. Woda... po południu... jak nie trudno się domyśleć dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem wodnym. Nasze palny z Doliną Kościeliską musieliśmy przesunąć na jutro pełne nadziei na słońeczny dzień. Najpierw padało, później też padało, a po południu... zgadnijcie :) Już nie padało, ale pojechaliśmy na Termy Chohołowskie, okrzyknięte jako największe termy na Podhalu. Tam przez kilka godzin - niektórzy nawet dłużej - pławiliśmy się w ciepłych wodach termalnych. Szybki powrót na kolację i RIO 2016, czyli mecz ćwiećfinałowy reprezentacji Polski w piłkę siatkową. Proszę Państwa, wszystkim udzielają się emocje. 21.00 Apel Jasnogórski i cisza nocna (oby) o godzinie 22.00. Warto wspomnieć, że dziś jedna z uczestniczek Edyta Cybula świętowała swoje urodziny i postanowiła podzielić się z nami radością częstując nas Mambą - wszyscy mają Mambę, mam i ja :)

ZDJĘCIA - DZIEŃ II

DZIEŃ nr 3

Nasz kolejny dzień rozpoczęliśmy od spotkania z Jezusem Chrystusem... a następnie wzięliśmy udział w porannej rozgrzewce z Ewą Chodakowską... ;) Pan Bóg obdarzył nas piękną pogodą, dzięki czemu wyruszyliśmy na wyprawę w Dolinę Kościeliska. Nie obyło się bez wielu "gleb" a dla innych "plecak z każdym krokiem stawał się coraz cięższy". Naszą wyprawę zakończyliśmy góralskim przysmakiem - oscypkiem. Punktem kulminacyjnym naszego dnia była Eucharystia a poźniej Apel Jasnogórski. Pełni wrażeń kładziemy się spać :)

ZDJĘCIA - DZIEŃ III

DZIEŃ nr 4

Dzisiaj działo się tyle, że jak byśmy to opisali to Internet by tego nie wytrzymał i serwery by padły :) Zapraszamy do oglądania zdjęć.